SÅ. JÄVLA. JOBBIGT.

Det är så jävla jobbigt att du har flyttar ifrån mig. Det är så jävla jobbigt att vi inte kan ses varje helg. Att inte bo 20 minuter ifrån dig. Utan nu tar det 4 timmar för mig att ta mig till dig. Jag vet att det är detta du vill och det är det som gör dig lycklig. Och jag vill inte att du skulle stannat för min skull. Det är bara så jävla jobbigt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Det har blivit ännu jobbigare sen jag var och hälsade på dig. För det var först när jag kom hem igen som jag verklige förstod att du hade flyttat. Sen du har flyttat har jag inte lust att göra någonting. Samtidigt som jag vill göra saker hela tiden. För att fördriva tiden, samtidigt som jag inte känner någon livsglädje utan dig.

Kommentarer
Postat av: ö

<3

2013-11-25 @ 17:43:34
Postat av: lina

<3

2013-11-25 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0